Kalıcı Kızlık Zarı Dikimi Flep Yöntemi Garantili Yöntem | Kızlık Zarı Dikimi
kızlık zarı

Kalıcı Kızlık Zarı Dikimi ( Flep Yöntemi ) ve Ameliyatın Başarısı Hakkında Bilgiler

Kızlık zarı vajina girişinden yaklaşık 2 cm içeride bulunan zarsı yapıda bir oluşumdur. Kızlık zarının kanlanması çok azdır bu nedenle tamiri de oldukça zordur. Yeni oluşan yırtıkların tamiri nisbeten daha kolay olsa da flep kaldırılarak yapılan kalıcı kızlık zarı tamirinde kızlık zarının ne zaman yırtıldığı, kaç defa cinsel ilişki yaşandığı, kürtaj, düşük veya doğum gibi olayların gerçekleşip gerçekleşmediği önemli değildir.

Flep vajina duvarından kaldırılan dokuya verilen  addır ve bu doku kullanılarak yeniden kızlık zarı yapılandırılır. Cinsel ilişki ile erkek cinsel organının  bu bölgeden geçmesi ile dokular yırtılır ve  kanama meydana gelir. Bu tarz işlemlerde esas amaç kanamanın ilişki ile gerçekleşmesini sağlamaktır. Bu ameliyat sonrası kızlık zarı tamiri  yapıldığı kişinin partneri tarafından anlaşılamaz ancak bir kadın doğum uzmanı veya adli tıp uzmanı tarafından muayene olursa anlaşılabilir. İleride muayene esnasında veya doğum esnasında da kızlık zarı tamiri yapıldığı anlaşılamamaktadır. Bu tarz ameliyatlarda eğer vajinada genişleme varsa bu da aynı seansta tamir edilebilmektedir. Bu tamir hem dokuların iyileşme esnasında uyumu hem de kürtaj, sık ilişki veya doğum gibi durumlardan sonra genişleyen vajinanın eski haline dönmesi açısından açısından önemlidir.

Kızlık zarı tamirinde bir diğer önemli husus da ameliyat sonrası verilen ilaçların düzenli kullanılması, pansumanların düzenli yapılması ve kontrollere mutlaka düzenli olarak gelinmesidir. Bu hususlar en az cerrahi işlemin düzgün olarak yapılması kadar önem teşkil etmektedir. Cerrahi sonuç ne kadar iyi olursa olsun ameliyattan sonra oluşacak enfeksiyon ameliyatın başarısını olumsuz yönde etkileyebilir.

Kızlık zarı kalıcı onarımı ortalama 30 dakika sürmektedir.  İşlem genellikle lokal anestezi altında uyuşturularak yapılır ancak bazı durumlarda  hastanın isteğine göre genel anestezi ile de yapılabilmektedir. Ameliyat sonrası hasta evine gidebilir ve ertesi gün normal günlük hayatına devam edebilir. Hastalarımıza 1 hafta spor, ağırlık kaldırma veya bisiklete binme gibi bacakların açılmasını gerektirecek veya ameliyat alanına direk bası uygulayabilecek aktivitelerden uzak durmalarını öneriyoruz. 1 hafta sonraki kontrolde iyileşmenin durumuna göre hastalarımızı iyileşmeden  sonraki dönem ve kontrolleri hakkında bilgilendiriyoruz .

Jin.Op.Dr. Korkut Arslan’nın kızlık zarı dikimi hakkında detaylı bilgi verdiği videoyu izleyebilirsiniz

Benzer Yazılar
Yorumlar
  1. nermin diyor ki:

    merhabalar hocam kızlık zarı dikimimi bundan birkaç ay evvel gerçekleştirdiniz son kontrol olmakla beraber verdiğiniz hiçbirşeyi aksatmadan yaptım ve kanamam gerçekleşti size minettarım çok sağolun hocam çokk

  2. ayşenur diyor ki:

    merhaba korkut bey kızlık zarı dikimi ücretleri ve uygulama şekliyle alakalı bilgiyi nasıl öğrenebilirim ilginiz için şimdiden teşekkürler

    CEVAP:

    Ayşenur hanım Kızlık zarı tamirini kalıcı teknik olan flep yöntemiyle yapmaktayız. İşlem sonrası kızlık zarı tekrar yapılandırılır ve eski yırtılmamış halini alır . İlişki ile kızlık zarı yırtılır ve mutlaka kanama meydana gelir. Fiyat hakkında bilgi için sekreterimle görüşebilirsiniz

  3. saliha diyor ki:

    merhaba hocam kızlık zarı dikimi için size gelmiştim ve uygulamam oldu kızlık zarı kontrollerimi biraz aksattım ama ilişkiye hiç girmedim şimdi kontrole gelsem ücretlimi işlem devam edecek?

    CEVAP :

    Saliha hanım kontrollerden ücret alınmamaktadır…

  4. hakan diyor ki:

    merhaba Korkut bey kız arkadaşımla ayrılmaya karar verdik yanlız bir kaç zaman evvel onunla birlikte olmuştuk vicdan azabı çekmemek adına kızlık zarı kalıcı fleep yöntemiyle onarılmasını istiyorum hem çok iyi bi hekim olduğunuzu hemde hastalarınızın sizi çok sevdiğini görünce yorumlardan kesinlikle kız arkadaşımı size getirmeyi planlıyorum nasıl randevu alabileceğim konusunda yardım edermisiniz

    CEVAP :

    Konu hakkında detaylı bilgi ve randevu için 0212 241 48 93 no.lu telefondan sekreterim Gizem hanımla görüşebilirsiniz…

  5. nurhan diyor ki:

    merhaba hocam kızlık zarı dikimimi gerçekleştirdiniz ve kanamam oldu çok mutluyum teşekkürler bidaha gelmeme gerek varmı?

    CEVAP :

    Nurhan hanım eğer şikayetiniz yoksa kontrole gelmeyebilirsiniz.

  6. zehra diyor ki:

    merhaba doktor bey 3 ay önce fleb kaldırma yöntemi yaptırdım kontrole gittim esneme olduğunu söyledi düğün 5 ay sonra bir sorun teşkil edermi kanama olurmu bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler.

  7. Yaren diyor ki:

    Doktor bey bundan 1,5 yil once sadece 1 kere iliskiye girdim AMA tam anlamiyla iliski sayilmaz ve cok az bir kan geldi … Sonra bi klinikte muayene oldum bi kiz degilsin dedi bi zedelenmis dedi hala aklimda soru isaretleri var ?bana yardimci olursaniz cok sevinirim yaza dugunum var ? Bir de bu tedavi dugunden 3 gun once mi uygulaniyor yoksa yillar sonra da ilskiye gidersem de kanama oluyor mu ? Cevabinizi bekliyorum simdiden tesekkurler…!

    CEVAP :

    Yaren hanım kızlık zarı tamirini kalıcı yöntemle yapabiliriz. Bu işlemden sonra kızlık zarı kalıcı olarak tamir edilmiş olur ve ne zaman ilişki yaşarsanız yaşayın ilk ilişkide kanama olacaktır . . .

  8. fatma diyor ki:

    ii günler hocam bana yardımcı olun erkek arkadaşimla ilişkiye girdim cok az leke seklinde bı kan geldi acaba yırtılmışmıdır esnek olma ihtimalı yok mu ve hiç agrım olmadı hıc bısey anlamadım daha sonra bı kac defa yıne bırlıkte olduk hıc bısey olmadı yardımcı olurmusunuz lütfen ve zevk suyula bırlıkte sperm gelırmı cok tesekkurler sımdıde

    CEVAP :

    Fatma hanım leke şeklinde de olsa kanama meydana gelmesi kızlık zarının yırtıldığı anlamına gelmektedir. Kızlık zarı yırtılmasında ağrı veya acı hissetmemeniz normaldir.Belirttiğiniz şekilde gebe kalınabilir, eğer adetinizde gecikme olursa muayene olmanızı öneririm . . .

  9. nazan diyor ki:

    meraba ben hiç ilişkiye girmedim ama erkek arkadaşım parmagını soktu ve aradan yarım saat geçti kan geldi acaba bozulmuşmudur ama ondan 3 gün önce adet olmuştum acaba içinde kalan kanmıydı

    CEVAP :

    Nazan hanım belirttiğiniz şekilde kızlık zarı yırtılabilir. Net bir cevap verebilmemiz için muayene olmanız gerekmekte . . .

  10. ayse diyor ki:

    slm doktor bey ben bundan 3 yıl once ılıskıye gırdım ve kızlıgım yırtıldı.sımdı baskasıyla evlenmeyı dusunuyorum acaba nezman dıktırmeye gelmeyıyım ve ne kadar sure kalıcı oluyo.evlendıkten sonra sorun olur mu

    CEVAP :

    Kızlık zarı tamirini kalıcı yöntemle yapmaktayız. İşlemi en kısa zamanda yaptırmanızı öneririm, bu takipler açısından önemlidir. Kalıcı yöntemle tamir sonrası herhangi bir süre yoktur, ne zaman ilişkiye girerseniz girin kanamanız olacaktır . . .

  11. cemile diyor ki:

    kızlık zarı dikimi lokal anestezi ilemi yapılıyor ? kaç dakika süren bi operasyon

    CEVAP :

    Kızlık zarı dikimini genellikle lokal anestezi ile yapmaktayız ancak hasta isterse genel anestezi ile de kızlık zarı tamiri yapılabilir . . .

  12. GÜLŞEN diyor ki:

    merhaba korkut bey,kızlık zarı dikimi ile bi kaç soru sormak istiyorum.mutlaka kanama olur mu?yada ilişkiden kısa süre sonra bi kadın doğum uzmanı anlar mı?ve dikimle beraber rahimde daraltılıyor mu? cevaplarsanız sevinirim.

    CEVAP :

    Gülşen hanım tamir işlemini kalıcı yöntemle yapmaktayız. Verilen ilaçlarınızı düzenli olarak kullanır ve kontrollerinize düzenli olarak gelirseniz mutlaka kanamanız olur. kızlık zarı tamiri esnasında gerekirse vajinada daraltma da yapılabilir. İlişkiden sonra muayene olsanız da ameliyat olduğunuz anlaşılamaz . . .

  13. melek diyor ki:

    merhaba.bn bundan 4 yıl önce ilk cinsel ilişkimi yaşadım ve cok az bi kan geldi.daha sonrada cinsel deneyimlerim oldu ve hiçbirinde kanamam olmadı.ilkinde de cok az gelmişti zaten.bunun nedenini öğrenmek istiyorum.bu arada kızlık zarı tamirine tamamen karsı biri olarak flep yontemi ile yaptırmak istiyorum.suannki erkek arkadasım için bu ciddi bi problem.bu nedenle bu operasyonu yaptırmam lazım.flep yontemınde kanaması olmayan bi hastanız oldu mu?bir de mesela flep yontemını şimdi yaptırdık ama 3 sene snnra cinsel ilişkiye giricez.bi problem olur mu belli bir süre varmıdır ameliyattan snra sukdr zaman geçmeli die.ya da su kadardan fzla zaman gecmemeli die

  14. emel diyor ki:

    doktor bey merhaba tamır sonrası ılk ılıskıden sonra vajına eskı halını alırmı gorunumu tamır sonrasındada vajınada gorunum degısıyormu

  15. aslı diyor ki:

    doktr bey tamır sonası werecegnz ılacalr nasıl bnmde okudum yorumları bagırsak prolemım war ayrıca tamır sonrası kabızda olunuyormus bu ne anlama gelıyor akıntıda gelıp amılyat ıyı gecmedıgı mı

  16. beray diyor ki:

    slm doktor bey ben flep kaldırma yöntemi ile işlem yaptırdım. işlemden sonra en kısa zamanda ne zaman ilişkiye girilebilir.kontrollere gidilmeden de kanama olurmu.

  17. serap diyor ki:

    hocam mrb ben sunu merak ediyorum flep yöntemiyle kızlık zarı dikildikten sonra en erken ne zaman ilişkiye girilebilir?bir de bu dönemde yüzeysel ilişkiye girmek iyileşme sürecinde sakıncalımıdır hangi açıdan çok tşkkürler

    CEVAP :

    Serap hanım ameliyattan 2-3 hafta sonra birliktelik yaşanabilir. Yüzeysel ilişki yaşamanızı önermiyoruz bu ameliyat yapılan alanda kanamaya neden olabilir. . .

  18. simge diyor ki:

    Korkut bey benim evlenmeme daha 6 ay var ancak ben çok korkuyorum. kalıcı yöntemle tamir yaptrmak istiyorum ancak bu ameliyat sonrası evlendiğimde mutlaka kanaman olurmu ? okuduğum kadarıyla kontrole gelmem gerekiyormuş, ben uçakla evlenmeden 3 gün önce gelip hemen dönebilirim bu şekilde gelirsem kanamam olur kesin di mi ?

    CEVAP :
    Simge hanım ameliyat sonrası kızlık zarınızı yeniden yapılandırıyoruz. Verilen ilaçlarınızı düzgün kullanır ve kontrollerinize gelirseniz mutlaka beraberlikte kanamanız meydana gelecektir, bu konuda bir problem yaşamazsınız. . .

  19. tenzile diyor ki:

    Hocam size öncelikle tüm mağdur olanlara yardım ettiğiniz için teşekkür ederim . benim de arkadaşlar gibi kızlık zarı tamiri yaptırmam gerekiyor. ben sitenizden tüm bilgileri aldım ancak ben şehir dışından gelicem ve geleceğim tarihten 3-4 gün sonra adet dönemim başlıyor, adet geciktirici kullanırsam bunun ameliyata bir zararı olurmu ?

    CEVAP :

    Adet geciktirici kullanabilirsiniz, ilaç kullanılması ameliyat ve ameliyat sonrası için bir sorun teşkil etmez. . .

  20. burcu diyor ki:

    Hocam ameliyat sonrası dönemde nelere dikkat etmemiz gerekiyor, ben sporcuyum bu ameliyat spor yapmama engelmidir ?

    CEVAP :

    Burcu hanım ameliyat sonrası 1 hafta spor yapmamanız gerekiyor, 1 hafta sonra normal yaşantınıza dönebilirsiniz. . .

  21. dilara diyor ki:

    Korkut hocam daha önceden kürtaj olunması ameliyatın başarısını olumsuz etkilermi ?

    CEVAP :

    Dilara hanım daha önce kürtaj olmanız ameliyatın başarısını etkilemez, eğer genişleme varsa bu durumda daraltma ameliyatı yapabiliriz . . .

  22. melek diyor ki:

    dört yıl önce ilişkiye girdim ve şimdi çok pişmanım tam bir yıl sonra inşallah başka biriyle evlenecem aceba kızlık zarımın tamiri mümkün mü doktor bey uzun süre geçti çünkü ne olur yardımcı olun bulunduğum toplumda bu duyulursa mahvolurum fiyat ne kadar lütfen yardımcı olun cevabınızı bekliyorum

    CEVAP :

    Melek hanım kalıcı yöntemle kızlık zarı tamiri yapılabilir. Fiyat bilgisi ve randevu için sekreterimle görüşebilirsiniz . . .

    Tel: 0212 241 48 93

  23. hatice diyor ki:

    8 gün önce ilişkiye girdim kanama meydana geldi bi kaç gün damla damla devam etti o kanama bitince ikinci kez ilişkiye girdim yine aynı şekilde ilk seferki kadar kan geldi ertesi gün yine az miktarda kan geldi bir gün sonra tekrar denedim yalnızca başı girmiş olmasına rağmen az miktarda yine kan geldi kan gelince birleşmeyi gerçekleştirmedik.bugün tekrar ilişkiye girdiğimde yine kan geldi.bunun nedeni nedir zarımın kalın olabileceğini okudum fakat bunda başka bir sorun varmış gibi geliyor bilgilendirirseniz sevinirim

    CEVAP :

    Hatice hanım ilişki sonucu oluşan derin yırtıklardan dolayı kanamanız uzun sürebilir. Birkaç gün ( 1 hafta – 10 gün ) ilişki yaşamamanızı öneririm .

  24. eda diyor ki:

    merhaba hocam ben kızlık zarımı diktirdim ama kullanılan yöntemi bilmiyorum bana 6 ay süreceğini söyledi doktar fakat dikimden sonra ertsei günü adet oldum bu dikimi etklilermi bir sorun olurmu lütfen yardımlarınızı istiyorum adetim 15 gün erken oldu doktor bir ilaçda vermedi napıcam bilmiyorum

  25. dilek diyor ki:

    merhaba bir sorum olacaktı kızlık zarı onarımından sonra hemen beraber olmak şartmı yoksa kalıcığı çok uzun devam edebilirmi bana net bir süre verebilirmisiniz.

    CEVAP :

    Dilek hanım kalıcı kızlık zarı tamiri sonrası ne zaman evleneceğiniz önemli değildir, herhangi bir süre kısıtlaması yoktur. Kontrollerinize düzenli olarak gelir ve verilen tedavinize uyarsanız bir problem yaşamazsınız.

  26. dilek diyor ki:

    Merhaba bir sorum olacaktı benim 18 yaşında kızlık zarım bozuldu şuan 25 yaşındayım ve evlilik düşünüyorum. kalıcı fleb yöntemiyle kızlık zarımın tamiri mümkün müdür acaba aradan uzun bir sene geçmiş olması bu tamirin başarısını etkiler mi?

  27. pınar diyor ki:

    merhaba.benm merak ettiğim.bu flep yöntemi uygulandıktan sonra başka bir doktor bu dikimi anlayabilir mi?

  28. sahra diyor ki:

    merhaba doktor bey ben 5 ay once erkek arkadsımla ılıskıye gırdım fakat dha sonra hıc gırmedık bır defa gırdım ve daha sorasında ayrılmaya karar verdık benım pskolojım bozuldu hayattan koptum yasama ıstegım kayboldu flep yontemı yaptırırsam ve ben 6 yıl sora evlenırsem yın de kanar mı suan yaptırsam yıllar sorada kanar mı cok korkuyorum bunalımdan cıkamadm yardımınıza ıhtıyacım var

  29. sahra diyor ki:

    23 yasımdayım ve ılıskı sırasında kanamam oldu flep yontmını nezaman yaptırırsam yaptırayım yıllar sonra bıle evlensem kanama olur mu?

  30. elif diyor ki:

    hocam merhaba benim merak ettiğim konu kalıcı felp yöntemiyle kızlık zarı yapıldığında kullanılan dikişler tam olarak ne kadar sürede kaybolur zar eski yapısına döner??

  31. melis diyor ki:

    çok endişeliyim.  nişanlımdan ayrıldım. 4 yıllık beraberliğimiz oldu. 26 yaşındayım tekrar evlenmek istiyorum. flep yöntemiyle, 4 yıl cinsel aktif olmuş birinin tekrar onarımı olabilir mi???

  32. Gül diyor ki:

    Hocam ben kalıcı zar diktrmek istyrm buna mecburum yksa ölümüm yakındr size nasl ulaşablrm

  33. Hilal diyor ki:

    Bu işlemi gerçekleştirmek için 18 yaşını doldurmuş olmak şart mı? Kontroller ve hap kullanımı ne kadar sürüyor? 

  34. kader diyor ki:

    mrb doktor bey, ben almanyadan yaziyorum. Ben en son gecen sene iliskiye girmisdim. Ve 3 hafta önce  burda kadin doktorum kizligimdan doku kaldigi icin vajina duvarindan doku kaldirmaya gerek olmadigini söyledi. Yani bende kizligimin yirtildigini ama dokularin tamamen kaybolmadigini söyledi onlari birlestirip onara biliriz diyerek dikildi. benim sorum simdi bu kalici yöntem olmuyor mu, doktorum bana hangi doktora muane olursaniz olun anlamayacaktir dedi..

    CEVAP :

    Kader hanım belirtiğiniz yöntem geçici kızlık zarı tamiridir. . .

  35. murat diyor ki:

    hocam kızlık zarının yırtıkmı deılmı oldugunu bakdıgımda anlıyabılırmıyım ? 

  36. ozga diyor ki:

    merhaba doktor bey. ben erkek arkadasımla bırlıkte oldum.o gece kan gelmedı ve ertesı gunn az bıse pembe bse gelıp ardından hemen adett oldum.kız oldugumdan kesınlıkle emınım cunkuu bundann once bole bısey olmadı . sizce bunun nedenı nedır ve dıktırdıgım zamnda aynı durumla karsılasabılırmıyımm  cvp beklıorm 

  37. gizem diyor ki:

    hocam flep yöntemini duydum yalnız bişeyi merak ediyorum örneğin 6 ay ilişki yaşamış olsam ardından diktirsem olur mu hocam yani bu yöntemi yaptırmak için bir kez mi ilişkiye girmek lazım onu öğrenmek istiyorum

  38. melike diyor ki:

    hocam cumartesi günü arkadaşımla bi ilişki yaşadım fakat ondan sonra cook aşırı kanamam oldu pıhtı şeklinde parçalar düştü doktora gittiğimde kızlık zarinin yırtıldığıni söyledi fakat kanamanın başka şeyden kaynaklandığını söyledi ve oraya dikiş attı şimdi bu kızlık zarini diktirsem 3-5 sene snra ilişkiye girdiğimde herhangi bi sorun olur mu

  39. aydilek diyor ki:

    merabalar hocam 32 yasındayım yuzeysel ilişkiler yasadım ama 4 hafta öncesi yüzeysel bir ilişki yaşarken kanamam geldi ikinci gün dr gttigimde dr yırtıldıgını söyledi birbaşka dr da onun üzerine hiç ilişki yaşamazsanız eski halini alacagını söyledi bendeo olaydan sonra hiç ilişki yaşamadım 4 hafta sonrası dr gittiğimde bir problem yok esnek denilen zar dedi peki ben tekrar ilişkiye girdiğimde kanamam olurmu birde dr kalıcıyı tavsiye etmedi evlenmeden 3 gün öncesi dikim yaparız dedi kafam çok karışık bana yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim şimdiden tşk

  40. seren diyor ki:

    Merhaba Korkut bey, ben sizi çok araştırdım ve mutlaka size gelicem. Size sormak istediğim aklıma takılan bir soru var flep yöntemi uygulandıgında her iliskide kanama oluyormuş bu doğrumudur . Ameliyattan sonra bu evleneceğim kişi tarafından anlaşılabilirmi. Ameliyat sonrası çok kanama oluyormu ?.

    CEVAP :

    Seren hanım flep yöntemi ile kalıcı kızlık zarı tamiri yapılmaktadır, sadece bakire bayanlardaki gibi ilk ilişkinizde kanama olur her ilişkide kanama olmaz . . .

  41. meryem diyor ki:

    ben ilk ilişkiye girdim ama hiç kanamam olmadı. çok ağrın oldu 3 ay sonra düğünüm olacak ne yapmam lazım

  42. eda diyor ki:

    merhabalar hocam ben 20 yasındayım nısanlım la ıliskıye gırdım fakat kan gelmedı ama ben kendımden emınım bır baskasıyla kesınlıkle beraber olmadım bunun nedenı ne olmalı yardımcı olurmusunuz ?

  43. gözde diyor ki:

    merhabe hocam 3 yıllık düzenli bir ilişkim vardı ayrıldık flep yöntemi ile diktirmek istiyorum. ama hemen değil bir kaç yıl sonra olabilir mi bide kontroller ne kadar sıklıkta olabiliyor.gidip gelme sorun olablir.lütfen yardımcı olurmusunuz

  44. fulya diyor ki:

    bisiklete binmek kızlıga zarar verirmi hocam

    CEVAP :

    Bisiklete binmenizin kızlık zarına olumsuz etkisi olmaz . . .

  45. fulya diyor ki:

    tskler hocam ben kortugum için sormak istedim ve bisiklete bindiğimin aksamına bende kan geldi bir kac kulaktan duyma seyle benim piskolejimi bozdu

  46. fatma diyor ki:

    doktor bey erkek arkadaşım birlikte olduk ama hiç kan gelmedi o kızlık zarıma birşey olmadığını söylüyor ama ben endişeleniyorum,bu konu hakkında bilgi verirmisiniz lütfen

    CEVAP :

    İlişki ile kanama olmaması kızlık zarının elastik yapıda olmasına bağlı olabilir… Muayene olmanızı öneririm .

  47. ayse diyor ki:

    merhaba doktor bey hiç ilişkiye girmedim fakat yırtılma ile ilgili fotoğraflara baktığımda öyle yırtılmış olabileceğini düşünüyorum.Ama hiç ilişkiye girmedim bir zorlamada olmadı.Acaba hiçbir şey yok mudur kendi yapısı mı öyledir.Cevaplarsanız sevinirim..

  48. fatmanur diyor ki:

    mrb hocam ben 2 hafta önce ilişki yaşadım ve kızlık zarımdan şüphe ediyorum sizce  flep yönteminden sonra ağrı veya zorlama yaparmı işime devam edebilirmiyim bilgi verirseniz sevinirim iyi günler

  49. esra diyor ki:

    meraba hocam ben 19 yaşındayım ve tecavüz mağduruyum felp yöntemini bende merak ediyorum şuanda ameliyat olsam yıllar soonra evlendiğimde anlaşılmaz değilmi psikolojikmen çok kötüyüm bu şekilde mağdur olmak çok kötü çok acı bişey :/ benim suçum değil ama cezasını ben çekiyorum yardım edin :/

  50. aylin diyor ki:

    Merhaba doktor bey ben bu konuda çok rahatsızım ve sızden rıcam sorulara içtenlıkle cevap vermeniz şimdiden teşekkürler.Ben 6 sene evvel bir kaç kez ilişkiye maruz kaldım ve de o zaman ilişkiden sonra kan gelmedi fakat bır sene sonra rahmimden ufak da olsa kan geldi. ben kızlık zarımdan süpheleniyorum.Acaba kalıcı dikim ameliyat sonrası ne gibi  uygulamalar ilaçlar kullanılıyor yan etkisi vs.  var mıdır.Fiyat ları hangı aralıktadır? 

  51. esra diyor ki:

    2 gün önce kızlık zarımı flep yöntemi ile diktirdim. doktorun verdiği antibiyotik ve pansuman için gerekli olan herşeyi yapıyorum fakat sürekli kan geliyor ve hareketlerim kısıtlı yavaş hareket ediyorum ve oturup kalkarken canım acıyor bunun nedeni nedir ?

  52. aslı diyor ki:

    merhaba bende flep yöntemini yaptırmak istiyorum.ama kontrollere sık sık gelmem imkansız.bu yöntem kalıcı mı kesin kanama olur mu .yani yıllar sonra bile evlensem kanama olur mu.vajina daraltmayla birlikte ücret nedir

    Cevap:

    Kızlık Zarı dikimini kalıcı yöntem olan flep tekniğiyle yapıyoruz. Ne zaman evlenirseniz evlenin ilk ilişkide kanama mutlaka olur bu konuda içiniz rahat olsun. Bu ameliyatta sure sınırlaması yoktur.

  53. melıs diyor ki:

    merhaba hocam ben bır arkadasım ıcın bısey sorcam onun e mail adresi yok buyuzden kendım yazıyorum kızlık zarı dıktırımı evlenmeden once olursa evlenınce bı sorun olurmu yanı suanda yaptırsa ve ılerde evlenırse o zaman kan gelırmı bır sorun olmazmı bu yukten kurtulmak ıstıyor eve gelen goruculerı bu yuzden kabul edemıyor bıze bu konuda net bılgı verırsenız cok memnun oluruz asıl sorumuz evlenmeden once ılıskısı yokken bunu yaptırım mesala bır yıl sonra evlense bısorun olurmu tesekkurler lutfen en kısa zamanda cvp yazın hocam

  54. nazan diyor ki:

    bana da yardımcı olursanaız memnun olurum sıze ulasacagım bır telefon varsa kızlık ıcın 

    CEVAP :

    0212 241 48 93 NO.LU TELEFONDAN BİZE ULAŞABİLİRSİNİZ.

  55. eda diyor ki:

    mrb hocam biz erkek arkadaşımla ilişkiye girmedik fakat benim regl döneminde  sürtünme yoluyla ilşki yaşadık. kızlık zarıma zarar gelmiş midir? cevaplarsanız sevinirim.

    CEVAP :

    Tam ilişki yaşanmadıysa muhtemelen kızlık zarı yırtılmamıştır ancak net cevap muayene sonrası verilebilir…

  56. gül diyor ki:

    flep yöntemiyle yapılan kalıcı oparasyonun fiyatını ögrenmek istiyorum tşk ederim

  57. şehnaz diyor ki:

    mrb hocam ben mardinde yaşıyorm istanbula qelmek benim için güç bir durum sitenizi ve yorumlrınızı uzun zamandır tkip ediyorum bu kızlık zrı dikimini başka dokorlar tarafından ypıldıldıqında da kanama olacakmıdır size gelmek istiyorum ama gerçekten bu çok zor benim için başka dokorlara güvenip yptıqımda da kanma olckmıdır.? :(

  58. şehnaz diyor ki:

    mrb hocam flep yöntemi dışın da bşka ne tür dikimler var ve bu dikimlerde de kanama olacakmıdr.?

  59. burcu diyor ki:

    Hocam bari bi fiyat aralığı verin ha deyince gelemeyenlet iiçin bizde ona ggöre birikim yapıp gelelim. Peşin olunca fiyat farkediyor mu? Kontrolde bbaşarılı olup olmadığı anlasiliyor mu ya olmazsa?

  60. gülşah diyor ki:

    bugün istemedn de olsa sevglm kızlık zarımı bozdu bende o da çok pişmanız kalıcı yöntemle diktrmek istyorum onunla evlenemeyeblrm zarımın yırtk olmasıda sonraki hayatımı olumsuz yönde etkiler ddğim gbi kalıcı yöntemi istyorum ama korkuyorum kan gelr mi gelmezmi die bundan kac sene sonra evlenrsem evlenm kanama olurmu yine

  61. şehnaz diyor ki:

    hocam cevap yazmanızı bekliyorum..( en kısa sürede yazrsanız sevinirim

  62. hanife diyor ki:

    soruma cvp bekledim ama almadım

  63. dilekt diyor ki:

    merhabalar öncelikle bu konularda bizlere yardımcı olduğunuz için size çok teşekkür ederiz.benim sorunum erkek arkadaşımla adetimden yaklaşık bi hafta sonra sürtünme yoluyla ilşkiye girdik iç çamaşırlarımz duryrdu herhangi bi sokma girişimi de olmadı sadece tam emn deilim ama bastrdı sanrsam biraz eve geldiğimde iç çamaşrımda herhandi bişey yoktu fakat lavaboya gittigimde idrarla beraber iki parça kan pıhtısı geldi bu beni deliye çevirdi erkk arkdşm bişey olmadgnaherhangi bi zorlama olmdgna dair yemn etti fakat güvenemyrm netten araştrdm ve bigün aynayla kontrol ettim sağ ve solda çentikler vardı bi yerde okumştm 5 ve 7 yönnde zedelenmeler olmş fakat yırtık deil die acaba benmde mi öyle benim görgm ise 2 ve 8 yönnde idi kızlık zarım bozulmşmudur? ilşkiye grdgmde tekrar kan gelirmi? bir de yırtıldgnda çok acıma oldgnu duymştm fakat benm o denli bi acı hissi de olmadı.nolur bana yardımcı olun doktora gitmekten çok çekiniyorum psikolojim hepten bozulucak bana yardımcı olursanız çoksevinirim

  64. melek diyor ki:

    bende kızlık zarımı diktirmek istiyorum fakat çok korkuyorum.daha önce yaptıran arkadaşlar bana biraz bilgi verebilir mi?korkut beye bende size gelmek istiyorum fakat gebzede oturuyorum.işlem yapıldıktan sonra kaç kez gelmek gerecek muayeneye.bilgi verirseniz sevinirim.

  65. yasmin diyor ki:

    Melek hanım ameliyattan 1 hafta sonra doktor bey bir kontrole çağırıyor bir de son kez evlenmeden önce görmek istiyor. Ben kontrollere düzenli olarak gittim ve bir problem yaşamadım. Ameliyattan sonra 1 hafta biraz dikkat etmek gerekiyor denize – havuza girmiyorsun , spor yapmıyorsun vs.

  66. ebru diyor ki:

    hocam merhaba ben de ıstemeden de olsa sevgılımle sürtünme yoluyla ılıskıye gırdık o bana yırtıldı kızlık zarın dedı cok kotu durumdayım hocam tam ılıskı olmadı ama bı kac defa ben ıstememe ragmen zorladı gırmesı ıcın ama ben ızın vermedım hep cektım o da tam gırmesıne gerek yok deyse bıle bozulur dıyo hocam lutfen yardımcı olun bana ıstanbul dısından gelıcem lutfen yardımcı olun 

  67. semacan diyor ki:

    flep yöntemi için bilgi almak istiyorum ve fiyatını öğrenmek istiiyorum 

  68. ebru diyor ki:

    arkadaşlar ankaradan gitmiş olan arkadaslar varsa bana yardımcı olabılırlermı lutfen konusmak ıstıyorum mail atarsanız çok sevinirim arkadaslar şimdiden teşekkur ederım ulasmanızı beklıyorum

  69. betül diyor ki:

    mrblar hocam bi sorun olacaktı ilk bir hafta hiç bir şekilde akıntım olmadı yalnız 2.haftaya girdiğimde sarı renk akıntı oluyor yalnız kokusuz bu ne anlama geliyor 2 kur antibiyotik kullandım olumsuz etkilermi.

  70. hilal diyor ki:

    iyi günler hocam ben bundan 3 yıl öcen bi ilişki yaşadım ve şuan evlilik arefesindeyim ben konyada yaşıyorum. size flep yaptırmak sitiyorum fakat aklıam takılan soru var ben kontroller için kaç defa ve sıklıkta gelmeyim size düğünden evvel mutlaka kontrole gelmem gerekir mş? şimdiden teşekkür ederim

  71. şeyda diyor ki:

    slm hocam bende kızlık zarımı diktircem ama ilerde evlendigimde benden rapor istenirse raporda belli plur mu dikildigiy

    Cevap:

    Kızlık Zarı dikimi ilk ilişkide kanama meydana gelmesi amacıyla yapılır. Uzman bir doktor muayene ile ameliyat yapıldığını anlayabilir.

  72. şeyda diyor ki:

    cvp verirseniz çok sevinirim

  73. sude diyor ki:

    merhaba hocam benim  bir kaza sonucu kızlık zarım yırtıldı ve çok kan geldi, acaba diktirme işlemi yaptırsam daha sonra çok yıllar sonra bile ilişkiye girdikten sonra  kan gelir mi? gelirse ne kadar gelir ? sizce hangi yöntemi yaptırmak daha garantili lütfen yardımcı olun… 

  74. ece diyor ki:

    Korkut bey ben geçen haziranda size kalıcı kızlık zarı dikimi ameliyatı yaptırmıştım. Ben 2 gün önce evlendim herşey yolunda gitti kanama oldu. Benim su anda idrarda yanma şikayetim var bu yüzden doktora gidicem. Beni vajina bölgesinden muayene ederlermi? Ameliyat anlaşılır mı?

  75. hatice diyor ki:

    onle bı bırlesme olmadı ama az acık renkte kan wardı camasırımda cok korkuyorum bna yardımcı olun..

    Cevap:

    Belirttiğiniz pembe akıntı tahrişe bağlı olabilir. ..

  76. rabia diyor ki:

    merhaba hocam 3 gün önce erkek arkdaşımla bi yakınlaşmamız oldu tam olarak ilişki olmadı fkat bi anlk bi agrı hissettim ve bi damla kan…belimde bi agrı var ve midem bulanıyoo sizce kızlık zarım bozulmuş olabilir mi?..

  77. gul diyor ki:

    merhaba bu ıslem yapıldıktan sonra dedıgınız hersey uygulandında kanamam rıskı varmıdır aacaba ?

  78. sevilay diyor ki:

    mrhaba doktor bey…kızlık zarı dıkim işlemi için size gelmistim. Ben evlendim , su an hiçbir şikayetim yok. Size tekrar kontrole gelmem gerekirmi?

  79. ayşe diyor ki:

    mrhaba doktor bey…kızlık zarı dıkim işlemi için adetten kaç gün sonra yaptırılması uygundur..bi de flep yöntemi uygulandktan sonra düğünden önce muayneye gelmek şart mıdır…

  80. hava diyor ki:

    mrhaba hocam..ben flep yöntemi ile zarımı diktirmek istiyorum…fakat ben şimdi evlenmeyi düşnmüyorm..2-3 sene sonra düşünüyorum…şimdi yaptırsam ilişkiye girmesem bile o zamana kadar tekrar bozulma ihmali -var mıdır …

  81. ayşe diyor ki:

    meraba korkut bey flep yöntemi uygulaırken de dikiş mi atılır yoksa başka bir işlem mi yaplır

  82. beliz diyor ki:

    merhaba hocam ben başka bir yerde flep yontemi yaptırmıştım ancak başarısız olmuştu size gelmistim ve bana tekrar kalıcı kızlık zarı dikimi yapmıştınız. Ben evleneli 6 ay oluyor ilk gecem kusursuz geçti size minnettarım. Şu anda 3 aylık hamileyim , kontrollere size gelmek ve doğumumu sizde yaptırmak istiyorum sizden başka kimseye guvenemem. Ben Izmir

  83. derya deniz diyor ki:

    ben kızlık zarımı kalıcı dıktırmek ıstıyorum ömürlük diktire bilir mıyım

  84. ayşegül diyor ki:

    iyi günler hocam. Ben kalıcı dikim işlemini yaptırdım. Ancak işlemden sonra zaman zaman lekeler oluyor. bugün 4. Gün ve günde 7 8 damla kan oluyo. Bu arada tüm hareketım temizlik yapmak ve yürümek. Bu durum normal mi?

    Cevap:

    Ameliyat sonrası belirttiğiniz tarzda kanamalar olabilir. Bu normaldir. ..

  85. Sıla diyor ki:

    Mrb ben 3 gün önce kalıcı flep yöntemiyle amelıyat oldum, bugün evlendim, ve esimle iliskiye girmek için en azz ne kadar beklemem lazim? Bir hafta icinde olsa ne gibi sıkıntılar olabilir? Baya endiseliyim yardimci olabilirseniz cok sevinirim.

    Cevap:

    Dikişler eridikten sonra beraberlik yaşamanızı öneririm, aksi taktirde iliski esnasında ipler görülebilir, kanamanız da aşırı olabilir…

  86. RENGİN Y. diyor ki:

    merhabalar benm sıze bir sorum olucak ben erkek arkadasımla cinsel ilişki sırasında partnerimn penısınn cok az bır kısmı vajınama gırdı benden kan gelmedı bır gun sonra ben sureklı ıdrale cıkıp pembe bır kan geldı ıdralle bırlıkte sonra en son fazla bır pembesı kan geldı ve kesıldı…doktora gıttım kum dokuyrsn dedı tabı doktora boyle anlatmadm muanede olmadım benı bu konuda aydınlatrsanz sevınırım kızlık zarı bu durumda bozulmus olabılırmı BİR GÜN SONRA GELEN KANAMA NEDİR LÜTFEN BANA YARDIMCI OLUN …

    Cevap:

    Kızlık Zarı hasar görmüş olabilir. Yaşadığınız olayı anlatarak bekaret muayenesi olmanızı öneririm.

  87. reyhan diyor ki:

    Korkut bey ben evlendim ve herşey yolunda gitti… size sonsuz tesekkur ederim , hayatımı kurtardınız

  88. kübra diyor ki:

    Merhabalar Korkut bey,Ben flep yöntemi ile kızlık zarı onarımı yaptırcam daha öncede sizden bilgi almıstım ve bunun için kesinlikle size gelicem. Ama bundan önce sormak istediğim birsey var bu yöntemle tamir edilen kızlık zarı yıllar sonrada aynı şekilde korunuyor mu ? Yani yapılan bu yöntemin korunurluk suresi var mı yoksa yıllar sonrada bir iliski yasanılsa kanama oluyor mu ? Bir süresi var mı ?
    Cevap:

    Kalıcı kızlık zarı tamiri sonrası ne zaman ilişki yaşarsanız yaşayın ilk ilişkide mutlaka kanama meydana gelir. Bunda süre sınırlaması yoktur.

  89. hazal diyor ki:

    Slm hocam ben Hazal . Bundan 1 yıl önce size kalıcı kızlık zarı dikimi yaptırmıştım. Ben 2 ay önce evlendim size son kontrole gelemedim kusura bakmayın… Benim ilk gecemde kanamam gerçekleşti öncelikle bundan dolayı size çok teşekkür ederim. Ben evlendikten sonra hiç adet görmedim, hamilelikten şüpheleniyorum. Eğer gebeysem daha çok erken olduğunu düşündüğümüz için gebeliği sonlandırmak istiyoruz. İlk gebelikte kürtaj olursa daha sonra gebe kalamam diye beni arkadaşlarım biraz korkuttu, bu doğrumudur ? Kürtaj için size gelmek istiyorum ancak eşim yurtdışında olduğundan size izin belgesini faksla yollasa olurmu ?

    cevap :

    Hazal hanım ilk gebelikte kürtaj yapılması ileriki gebeliklerde bir probleme neden olmaz. Eşiniz gelemiyorsa nüfus cüzdanının arkasına kürtaj olmanıza onay verdiğini yazarak imzalarsa işleminiz yapılabilir.

  90. kadriye diyor ki:

    Hocam ben başka bir doktora kızlık zarı dikimi yaptırdım. Size gelmek istiyordum ancak çok uzakta oturuyorum, size gelemedim. Ameliyatımı yapan doktoru hiç araştırmamıştım. Bana muayenede ameliyatın başarısız olduğunu söyledi dilersem daha sonra geçici kızlık dikimi yapabilirmiş ancak artık ona güvenim kalmadı. Ben mutlaka size gelmek istiyorum, uçak biletimi de ayarladım. İkinci kez ameliyat yapılmasının bir sakıncası varmıdır, yine başarılı olurmu ? Hocam size çok güveniyorum lütfen bana olumlu birşeyler söyleyin. İlk size gelmediğime çok pişmanım…

  91. azra diyor ki:

    merhabalar hocam ben 25 ekimde kalıcı kızlık zarı dıktırdım 1 ay sonra 2 dikişim atmiş tekrar bi operasyon gecirdim.su an 45 gün oldu bugun kontrole gittim.doktor septalı olmus ama 2dikiş yine acılmış riske atmayalım tekrar tamir edelim dedi.verdıgı ılaçları kullandım harketlerimede dikkat ettim ama cok fazla akıntım oluyor ondan dikişlerin attıgını soyluyor akıntı için ne yapabilirim birde 3.kez aynı işem yapılacak acıkcası doktoruma pek guvenim kalmadı size muayeneye gelmek istiorum doktoruma güvenmelimiyim boyle durumlar olabailirmi???

    Cevap:

    Kalıcı yöntem de dediğimiz flep tekniğiyle yapılan ameliyat da birkaç şekilde yapılabilmektedir. Ameliyat tekniğinin yanı sıra ameliyatı yapan doktorun tecrübesi de ameliyatın başarısı açısından önemli bir ayrıntıdır. Biz kendi geliştirdiğimiz teknikle bu ameliyatı yapmaktayız. Genellikle yaptığımız ameliyatlarda hiçbir problem yaşanmamaktadır. Bu konuda garanti veriyoruz.

  92. ayşe diyor ki:

    meraba korkut bey kalıcı diktirmek için ilişkinin ne kadar sürdüğü önemlimi yani yıpranıp yıpranmaması ve kanaması doğrumu bi sorun çıkarmı teşekürler

    Cevap:
    Kızlık Zarı dikimini kalıcı yöntem olan flep tekniğiyle yapıyoruz. Bizim yaptığımız ameliyatta ne kadar ilişki yaşadığınız önemli değildir. İlk ilişkide mutlaka kanama meydana gelir. Bu konuda içiniz rahat olsun.

  93. deniz diyor ki:

    Iyi günler korkut bey ben 7 yil önce bi ilişki yaşadım ve daha sonra Bikac ilişkim daha oldu acaba zamanın önemi varmı bu işlem için bende yaptirbilirmiyim Istanbula uzağım ama mutlaka bu işlem için gelicem kontroller ne kadar suruyo acaba? Birde işlemden sonra uçağa binebilir miyim? lütfen yardım edin. Şimdiden tsk ederm

    Cevap:

    Kızlık Zarının ne zaman bozulduğu veya ne kadar süre ile beraberlik yaşadığınız önemli değildir. Kalıcı yöntemle Kızlık Zarı Onarımı yapılırken eski yırtılmış olan kızlık zarınıza işlem yapılmaz. Biz vajina iç kısmında yeni bir kızlık zarı oluşturarak ilk ilişkide bu bölgeden oluşan yırtılma ile kanama meydana gelmesini sağlıyoruz.
    Ameliyattan sonra 1 ay içinde ve evlenmeden önce hastalarımızı kontrole çağırıyoruz. Şehir dışından gelen hastalarımızın ilk kontrole gelmesi şart değildir ancak evlenmeden önce son kez mutlaka kontrole çağırıyoruz. Ameliyat ortalama 30 dakika sürmektedir. Ameliyat sonrası uçak veya araba yolculuğu yapmanızda bir sakınca bulunmamaktadır.

  94. sibel diyor ki:

    arkadaşlar flep operasyonu yaptıranlar ve basarılı olanlar var mı geri dönüş yapabilir misiniz konuşmak istiyorum lütfen geri dönecek arkadaşlar dönebilir mi

  95. lale diyor ki:

    Hocam ben size kalıcı kızlık zarı dikimi için gelmek istiyorum ama kızlık zarının kesinlikle dikiş tutmadığı söyleniyor kime inanacağımızı şaşırdık :/ Kalıcı yöntemle yapılan zar kesin kanarmı?

    Cevap:

    Kalıcı kızlık zarı dikimi yaparken yırtılmış olan kızlık zarına bir işlem yapmıyoruz. Vajina iç kısmından flep dediğimiz bir doku parçası kaldırarak yeni bir kızlık zarı oluşturuyoruz. Bu şekilde ilk gecede mutlaka kanama meydana gelir. Bunun garantisini veriyoruz.

  96. deniz diyor ki:

    Hocam ben bu operasyonu 4 ay önce gecirdim ama erkek arkadısımla yüzeysel sevisme sonrasında kan geldi ama kan bormal kızlık kanı gibi degildi acaba nedeni bozulmuş olmasımıdır

    Cevap:
    Eğer kanama olduysa kızlık zarı zarar görmüş olabilir. . Muayeneye gelmenizi oneririm…

  97. ayşe diyor ki:

    arkadaşlar bende aynı durumdan muzdaribim ve cok korkuyorum lutfen bana buradan yardımcı olacak arkadaslarla görüsmek istiyorum bilgilenme amaçlı yardımcı olurmusunuz

  98. rezan diyor ki:

    Ayşe cim ben Korkut beye kızlık zarı dikimi yaptırmıştım. Evleneli 4 ay oluyor. Ilk gecemde kanamam oldu , hiçbir problemim olmadı. Ben daraltma işlemi de yaptırmıştım. Sen tam olarak neyi merak ediyorsun?

  99. ayşe diyor ki:

    bu sürede agrı sancı ve yapılması gerekenleri merak ediyorum bu konuda cok hassasım ve cok korkuyorum ınanın cok cok pişmanım bu durumda oldugum için…

  100. ayşe diyor ki:

    rezan hanım siz ameliyatı olduktan sonra ne kadar süre beklediniz ?